تکنولوژی

فیلم جعبه گشایی note 20 ultra 5G

note 20 ultra 5G

گلکسی نوت ۲۰ اولترا –  note 20 ultra ۵G ، آخرین پرچم‌دار سری نوت گوشی موبایل سامسونگ، از سخت‌افزار بسیار قدرتمند و کیفیت ساخت مثال‌زدنی بهره می‌برد. گلکسی نوت ۲۰ اولترا را یکی از گوشی‌های خوش‌ساخت و زیبای ساخته‌شده تا امروز می‌دانیم. شاید برای شما کار برای شما کاربران در همگام خرید گوشی های بالای ۳۰ میلیون پیش آمده باشد که گزینه های محدودی پیش رو داشته باشید. مثل خرید آیفون ۱۲ پرو مکس که شاید فاکتوری که شما را به سمت خرید نوت ۲۰ الترا ۵ جی روانه کند. دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و پشتیبانی از قلم spen و البته قیمت $ ۸۸۹.۹۹ دلاری که در سایت gsmarena نشان میدهد باشد. برای بررسی بیش تر با rohamtel همراه باشید.

 

جالب است بدانید پسوند اولترا – ultra که با خانواده‌ی گلکسی S20 به گوشی‌های سامسونگ اضافه شد، به مدل‌های ممتازی اشاره می‌کند که سرآمد تمام محصولات این شرکت هستند. گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ شباهت‌های بسیاری به گلکسی اس ۲۰ اولترا دارد. اما نکته اصلی عدم حضور قلم spen در اس ۲۰ است که نوت ۲۰ الترا را به پرفروش ترین گوشی سامسونگ تبدیل کرده است. و برپایه‌ی همان گوشی ساخته شده است. فریم این گوشی از فولاد ضدزنگ ساخته شده است و دو پنل از جنس شیشه‌ی ویکتوس روی آن سوار شده‌اند. ویکتوس نسل هفتم از شیشه‌های مقاوم شرکت گوریلا گلس محسوب می‌شود که مدت ها پیش، معرفی شد و نخستین‌بار در نوت ۲۰ اولترا به‌کار برد. گلکسی نوت ۲۰ اولترا نمایشگری بزرگ و خمیده دارد که از دو طرف مثل آبشار روی لبه‌های کناری فرود آمده است. این نمایشگر ۶٫۹ اینچی نزدیک به ۹۲ درصد از نمای مقابل گوشی را دراختیار دارد. نوت ۲۰ اولترا با روی کار آمدن s21 اولترا شاید اصلی ترین رقیب خودش را در بازار تجربه کند. چرا که سامسونگ پشت گلکسی s21 اولترا -S21 ultra را خالی نکرد و آن را به پشتیبانی از قلم spen مجهز کرد.

بیش تر بخوانید: سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا با پشتیبانی از قلم برای اولین بار در سری S معرفی شد! 

جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ در ۳ رنگ سفید، سیاه و برنز در اختیار کاربران قرار دارد. در این ویدیو جعبه گشایی از گلکسی نوت ۲۰ اولترا ۵ جی ، نسخه سفید را مورد بررسی قرار دادیم.

      محتویات جعبه گلکسی note 20 ultra 5G :

  • گوشی موبایل
  • دفترچه راهنما
  • سوزن سیم کارت باز کن
  • شارژر با کابل مربوطه
  • هندزفری AKG

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید