تکنولوژی

گلکسی tab a7 و گلکسی tab s7fe| نقد و. بررسی تبلت های سامسونگ

تبلت های Samsung Galaxy Tab A7 Lite ، Galaxy Tab S7 FE قیمت و مشخصات

همانطور که سامسونگ قول داده بود ، تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab A7 Lite و تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE در هند راه اندازی شده است. این تبلت ها از چند ماه پیش در بازارهای جهانی به بازار عرضه شدند.در حالی تبلت ای ۷ لایت یک تبلت سطح پایین است ، تبلت گلکسی اس۷ یک مدل میان رده برتر است. و به نظر می رسد Apple iPad Air را به بازار عرضه کند. Samsung Galaxy Tab S7 FE یک نسخه محدود شده از Galaxy Tab S7 است و همراه با Qualcomm Snapdragon 750G و یک باتری بزرگ ۱۰،۰۹۰ میلی آمپری ارائه می شود. سامسونگ Galaxy A7 Lite با MediaTek Helio P22T عرضه می شود و یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپری دارد.

 

قیمت و مشخصات Galaxy Tab A7 Lite

 تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab A7 Lite از صفحه نمایش ۸.۷ اینچی HD + LCD با رزولوشن ۱۳۴۰ ۸۰۰ ۸۰۰ پیکسل بهره می برد. مجهز به چیپ ست MediaTek Helio P22T همراه با ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. این تبلت پوسته سفارشی OneUI مبتنی بر آندروید ۱۱ را در بالای صفحه قرار داده و یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ وات را در خود جای داده است.

تبلت سامسونگ Samsung Galaxy A7 Lite دارای یک دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین جلو ۲ مگاپیکسلی است. گزینه های اتصال شامل یک شیار سیم کارت با ۴G ، Wi-Fi ac ، بلوتوث v5.0 ، GPS ، پورت USB Type-C و جک صوتی ۳.۵ میلی متری است. ابعاد این تبلت ۲۱۲.۵ ۱۲ ۱۲۴.۷ ۸ ۸.۰ میلی متر و وزن آن ۳۶۶ گرم است. دارای بلندگوهای استریو دوتایی با صدای استریو میباشد. که قیمت این تبلت سامسونگ که قطعا مشخصات ضعیف تر نسبت به برادر خود یعنی اس ۷ اس ای دارد، در بازار جهانی تقریبا ۱۷۰ یورو دارد. که برای خرید تبلت معمولی و خرید تبلت دانش آموزی بسیار مناسب و با ارزش خرید بالا است.

قیمت و مشخصات

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE دارای صفحه نمایش بزرگ ۱۲.۴ اینچی WQGA TFT LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ × ۱۶۰۰ پیکسل است. مجهز به Qualcomm Snapdragon 750G SoC همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 619 ، حداکثر ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است که تا ۱ ترابایت قابل افزایش است. این دستگاه با پوسته سفارشی OneUI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ خارج از جعبه کار می کند و یک باتری بزرگ ۱۰۹۰۹ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ وات را در خود جای داده است. این تبلت دارای پشتیبانی S Pen است و در جعبه موجود است.  قیمت تبلت سامسونگ s7fe در بازار جهانی تقریبا ۶۵۰ یورو میباشد. که البته ارزش خرید بالای دارد.

دوربین تبلت اس ۷ اف ای ۸ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلو برای چت های ویدیویی وجود دارد. این تبلت به بلندگوهای دوتایی تنظیم شده توسط AKG ، Dolby Atmos ، DeX و S Pen با بلوتوث تنظیم شده است. گزینه های اتصال شامل ۵G SA / NSA ، ۴G LTE ، وای فای دو بانده (۲.۴ گیگاهرتز + ۵ گیگاهرتز) ، بلوتوث ۵.۰ ، GPS / GLONASS و پورت USB Type-C است. ابعاد آن ۱۸۵.۰ ۲۸ ۲۸۴.۸ ۶. ۶.۳ میلی متر است و وزن آن ۶۰۸ گرم است.  قیمت تبلت سامسونگ s7fe در بازار جهانی تقریبا ۶۵۰ یورو میباشد. که البته ارزش خرید بالای دارد.

Galaxy S7 FE

دیدگاهتان را بنویسید