تکنولوژی

مشخصات گلکسی s22| ابعاد صفحه نمایش s22 و s22ultra و s22plus افشا شد.

مشخصات صفحه نمایش s22 فاش شد!

.

اندازه نمایشگرهای Samsung Galaxy S22 ، Galaxy S22 + و Galaxy S22 Ultra افشا شد.

مشخصات s22 برای کاربران بسیار جذاب خواهد بود. به خصوص هواداران سامسونگ که منتظر تماشای کیفیت دوربین گلکسی اس ۲۲ هستند. همچنین برای خرید گلکسی s22 لحظه شماری میکنند. اما در این بخش از رهام تل میخواهم به مشخصات افشا شده به پردازیم. و اما زمان معرفی سری s22: انتظار می رود رونمایی از سری S22 سامسونگ در ژانویه ۲۰۲۲ انجام شود. که در نهایت Galaxy S21 خواهد شد. مانند امسال شایعه شده است که سری Galaxy S22 دارای سه مدل است که ممکن است با نام های Galaxy S22 ، Galaxy S22 + و S22 Ultra باشد. در حال حاضر ، چندین خبر جدید در این هفته اندازه صفحه نمایش سری Galaxy S22 را ادعا می کند ، با مجوز از Mauri QHD و نشریه فنی Naver. به نظر می رسد از بین این سه مدل ، Galaxy S21 Ultra تنها مدلی است که از صفحه نمایش LTPO برای نمایشگر OLED بهره می برد.

بیش تر بخوانید: مشخصات گلکسی S22 اولترا از شایعه تا واقعیت + فیلم مقایسه سامسونگ گلکسی S21 اولترا با سامسونگ  گلکسی اس ۲۲ اولترا

ابعاد صفحه نمایشگر گلکسی S22

طبق اطلاعات Mauri QHD ،مشخصات سامسونگ گلکسی s22 ، گلکسی s22 پلاس و گلکسی s22 اولترا به ترتیب از صفحه نمایش های ۶.۰۶ اینچی ، ۶.۵۵ اینچی و ۶.۸۱ اینچی برخوردار خواهند بود. در حالی که Naver گزارش می دهد تلفن ها با نمایشگرهای ۶.۱ اینچی ، ۶.۵ اینچی و ۶.۸ اینچی وارد بازار می شوند. ما نمی توانیم صحت این نشت ها را تأیید کنیم ، بنابراین عاقلانه است که آن را با کمی نمک مصرف کنیم. این درز اطلاعات نشان می دهد که گلکسی S22 و گلکسی S22 + استاندارد در مقایسه با گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس که ۶.۲ اینچ و ۶.۷ اینچ دارند ، اندازه نمایشگر کمی کمی دارند ، در حالی که گلکسی S22 اولترا همان اندازه صفحه نمایش ۶.۸ اینچی خود را حفظ خواهد کرد. در هر صورت ، به نظر نمی رسد اختلاف اندازه بین این دو مدل آنچنان محسوس باشد. به نظر می رسد که سامسونگ سه گانه را به اندازه جمع و جورتر فشار می دهد. متأسفانه ، در حال حاضر مشخصات دیگری فاش نشده است.

سنسور ۳D ToF در گلکسی s22

شایعات قبلی ادعا کرده بودند که سری Samsung Galaxy S22 سرانجام از شر حسگر ۳D ToF خلاص خواهد شد زیرا این شرکت ظاهرا معتقد است که به وضوح مزیتی ندارد. در عوض ، پرچمداران سنسور اصلی بزرگتری را نیز ارائه می دهند که می تواند عمق میدان طبیعی را ارائه دهد. سنسور ۳D ToF اولین بار در سال ۲۰۱۸ در تلفن ها معرفی شد. Samsung Galaxy S22 Ultra می تواند با یک ویژگی منحصر به فرد جدید به نام بزرگنمایی نوری مداوم ارائه شود. گفته می شود که با بهبود دامنه بزرگنمایی نوری ، فناوری بزرگنمایی پریسکوپ را بهبود می بخشد. این ویژگی می تواند طیف گسترده ای از بزرگنمایی را بین ۳X و ۷X در Galaxy S22 Ultra ارائه دهد. در حالی که منتظر سری Samsung Galaxy S22 هستیم .

 

منبع: Naver

 

دیدگاهتان را بنویسید