تکنولوژی

سریع ترین شارژر جهان | شارژر ۲۰۰ واتی شیائومی

معرفی شارژر ۲۰۰ واتی شیائومی

 

داستان شارژر هیولای شیائومی از آن جایی شروع شد که شیائومی به تازگی ویدئویی منتشر کرده است که در آن نشان می‌دهد یک گوشی با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی خود ظرف مدت ۴۴ ثانیه ۱۰ درصد شارژ می‌شود. شارژ ۵۰ درصدی آن تنها ۳ دقیقه و ۱۰۰ درصد آن فقط و فقط ۸ دقیقه زمان می‌برد. این نصف زمانی است که شارژر ۱۰۰ وات شیائومی که چند سال پیش معرفی شده بود برای شارژ کامل گوشی زمان نیاز داشت. علاوه بر آن لوازم جانبی شیائومی همیشه از کیفیت خوبی برخوردار بودند. که همیشه کاربران را راضی نگه میدارد. و همچنین قیمت لوازم جانبی شیائومی همیشه رقابتی بوده و خریدار را به سمت خرید سوق می دهد. در ادامه با مشخصات شارژر ۲۰۰ واتی شیائومی با رهام تل همراه باشید.

مقایسه می بند 6 با 5

 از شارژر بی سیم (Mi Air Charge)، تا اداپتور ۲۰۰ واتی

 

سال گذشته شیائومی شارژر بی سیم خود را معرفی کرد که Mi Air Charge نام داشت. هسته اصلی این شارژر از راه دور شیائومی، در مکان یابی در فضای مربوطه و انتقال انرژی خلاصه شده بود. روی هم رفته برای  این دستگاه ۱۴۴ آنتن برای ارسال امواج میلی متری در نظر گرفته شده اند. خود شیائومی اظهار داشته است که ۱۴ آنتن نیز باید درون گوشی ها تعبیه شوند تا بتوانند این امواج را دریافت کرده و بعد از دریافت این امواج، آن هارا به یک مدار یک سو ساز منتقل کنند که وظیفه این مدار یک سو ساز، تبدیل این امواج به انرژی الکتریکی است تا بتواند این شارژر از راه دور شیائومی وظیفه خود را به نحو احسن به انجام برساند. اما امروز آداپتور شارژر ۲۰۰ واتی آماده رقابت پر سرعت با شارژر های ۱۲۵ وات Flash Charge اوپو (۲۰ ولت/ ۶.۲۵ آمپر) و ۱۲۵ وات UltraDART ریلمی است.

مقایسه می بند 5 با 6

 سرعت شارژ کردن اداپتور ۲۰۰ واتی چقدر است؟

 

به گزارش The Verge، شیائومی دمویی از آخرین دستاوردهای خود منتشر کرده است که فناوری شارژ ۲۰۰ واتی را به نمایش می‌گذارد. در ویدئویی که شیائومی در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرده است، می‌توان مدلی از می ۱۱ پرو با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را مشاهده کرد که در حالت شارژ باسیم ۲۰۰ وات در مدت ۸ دقیقه و در حالت شارژ بی‌سیم ۱۲۰ وات در مدت ۱۵ دقیقه شارژ کامل می‌شود.

 

مقایسه می بند 6 با 5

مقایسه شارژر شیائومی با اوپو

 

برخلاف دفعات پیشین شیائومی این بار شارژر سریع خود را با هیچکدام از محصولات رقبا مقایسه نکرد. با این حال، بد نیست بدانید که شارژر ۱۲۵ وات Flash Charge اوپو (۲۰ ولت/ ۶.۲۵ آمپر) و ۱۲۵ وات UltraDART ریلمی می‌توانند ۰ تا ۱۰۰ ظرفیت یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی را در مدت ۲۰ دقیقه و ۵۰ درصد آن را در حدود ۷ دقیقه شارژ کنند.

mi band 5 با mi band 6

ایرادات شارژر ۲۰۰ واتی شیائومی  

 

از طرف دیگر، طبق بررسی‌های صورت گرفته بر روی شارژ ۱۲۰ واتی شیائومی، این فناوری گرمای زیادی تولید می‌کند که برای دوام باتری ضرر دارد. بنابراین احتمالا ش۲۰۰ واتی شدن شارژر شیائومی سرعت شارژ، گرما را افزایش می‌دهد. در هر صورت باید منتظر ارائه‌ی این فناوری برای گوشی‌های شیائومی بمانیم تا ببینیم این شرکت چگونه بر مشکلات غلبه کرده است.

mi band 5 با mi band 6

قیمت شارژر ۲۰۰ واتی شیائومی

 

خرید لوازم جانبی برای افرادی که محتویات جعبه به دردشان نمیخورد. امری مهم تلقی میشود. و شاید خرید وانتخاب را برای کاربران کمی سخت کند. قیمت جهانی شارژر ۲۰۰ واتی شیائومی شاید یکی از مهم ترین فاکتور های این روز های برای خرید باشد. قطعا تجربه سرعت شارژر سر سام آور برای کاربران هزینه زیادی خواهد داشت. قیمت شارژر ۲۰۰ واتی شیائومی هنوز مشخص نشده است. اما به محض مشخص شدن قیمت آن برای کاربران سایت رهام تل در همین بخش اضافه خواهد شد.

mi band 5 با mi band 6

دیدگاهتان را بنویسید