تکنولوژی

شارژر بی سیم شیائومی: انقلابی در شارژ از راه دور که فقط شیائومی از پس آن بر می آمد!

معرفی Mi Air Charge

در همین ابتدای امر اعلام کنم که شیائومی شارژر از راه دور بی سیمی را معرفی کرده است که گوشی های شما را حتی در حال راه رفتن شارژ خواهد کرد.

سلام خدمت شما همراهان گرامی رُهام تل،

اینجا در خدمت شما هستیم که فناوری بسیار جدید و انقلابی که توسط شیائومی دیروز جمعه مورخ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ، ۲۹ ژانویه سال ۲۰۲۱  معرفی شد بپردازیم. همه ما همیشه آرزو داشته ایم که بدون این که به سیم شارژر گوشی های خود بچسبیم بتوانیم به راحتی از آن ها استفاده کنیم و به کار های روزانه خود برسیم، یا شب ها دیگر مجیور نباشیم در کنار پریز برق رخت خواب خود را پهن کنیم. حالا کمپانی چینی خلاق شیائومی که موانع سر راه خود را به راحتی کنار می زند، شارژر Mi Air Charge را معرفی کرد که گوشی های هوشمند شما را بدون استفاده از سیم و نه مثل شارژر های بی سیم الان که باید گوشی حتما نزدیک این شارژر ها باشد ، شارژ می کند، حتی زمانی که شما با گوشی خود در حال قدم زدن در اتاق و چک کردن شبکه های اجتماعی باشید. بدون معطلی به مشخصات کلی این شارژر از راه دور فوق العاده بپردازیم و ببینیم این تکنولوژی شارژ از راه دور شیائومی چگونه کار خواهد کرد؟…

 

شارژر Mi Air Charge، شارژر ۵ واتی اما بدون سیم

هسته اصلی این شارژر از راه دور شیائومی، در مکان یابی در فضای مربوطه و انتقال انرژی خلاصه شده است. روی هم رفته برای  این دستگاه ۱۴۴ آنتن برای ارسال امواج میلی متری در نظر گرفته شده اند. خود شیائومی اظهار داشته است که ۱۴ آنتن نیز باید درون گوشی ها تعبیه شوند تا بتوانند این امواج را دریافت کرده و بعد از دریافت این امواج، آن هارا به یک مدار یک سو ساز منتقل کنند که وظیفه این مدار یک سو ساز، تبدیل این امواج به انرژی الکتریکی است تا بتواند این شارژر از راه دور شیائومی وظیفه خود را به نحو احسن به انجام برساند.

دیگر فیلم های علمی تخیلی، رویا نیست بلکه به لطف این نوآوری بی نظیر شیائومی ، تبدیل به حقیقتی اجتناب ناپذیر شده است. در ضمن شیائومی هنوز اعلام نکرده است که تا چند متر را این دستگاه عجیب و عریب، پشتیبانی خواهد کرد، تنها چیزی که در مورد فاصله توسط شیائومی قید شده است، این است که “تا چندین متر” را به راحتی توسط این دستگاه شارژ خواهد کرد.در آینده نزدیک مطمئنا شیائومی ، اطلاعات تخصصی تری در این زمینه منتشر خواهد کرد.

شارژر بدون سیم شیائومی Mi Air Charge

اتاق خواب های آینده، دیگر سیمی نخواهد داشت

شیائومی اعلام کرده است، که هدف والای او در راستای معرفی این دستگاه نوآورانه ،یعنی شارژر Mi Air Charge  این است که اتاق خواب های آینده و کلا خانه های هوشمند آینده دیگر درگیر سیم کشی نباشد و فناوری های بدون سیم زندگی بسیار راحتی را برای همه ما رقم بزند. در همین راستا ، شیائومی گفته که در تلاش است که در آینده نزدیک پشتیبانی از این فناوری را به ساعت های هوشمند و انواع پوشیدنی های هوشمند نیز اضافه خواهد کرد. و با تشکر از شیائومی ، ما دیگر دغدغه پیدا کردن شارژر یا سیم آن را در آینده نزدیک نخواهیم داشت. همچنین شیائومی هنوز اعلام نکرده است که کی این شارژر از راه دور شیائومی با نام Mi Air Charge دقیقا عرضه خواهد شد و قیمت آن چقدر خواهد بود اما باید در نظر داشت این فناوری نوپا مطمئنا قیمت بالایی خواهد داشت اما نکته امیدوار کننده این است که شارژر های از راه دور بالاخره در حال ورود به خانه های ما هستند.

اتاق خواب های بی سیم با کمک شارژر از راه دور شیائومی

 

 

خط و نشانی جدید برای کمپانی اپل؟

شیائومی درمقابل اپل

در سالیان گذشته تا الان همگی ما میدانیم که اپل خط نوآوری در زمینه های مختلف گوشی های هوشمند یا در کل تکنولوژی را در دست داشت، اما حالا شیائومی با رونمایی از این خلاقیت عجیب و غریب خود، نشان داده است که اپل دیگر یکه تاز میدان نوآوری در زمینه فناوری نیست و کم کم باید جایگاه خود را به لطف حرکات اینچنینی کمپانی مثل شیائومی در خطر ببیند، اما کمپانی شیائومی نیز راه درازی برای سر از راه برداشتن کمپانی بزرگی مثل اپل خواهد داشت. در کل این گونه رقابت ها در دنیای فناوری مطمئنا، به نفع کاربرانی مثل ما خواهد بود که بتوانیم به لطف خلاقیت و نوآوری و رویاپردازی شرکت هایی همچون اپل و شیائومی ، زندگی بسیار ساده تر و لذت بخش تری داشته باشیم.

 

منابع:

blog.mi.com

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید