تکنولوژی

مقایسه گلکسی m32 با ردمی note10s!

مقاسیه ردمی نوت 10اس با گلکسی M32

             مقایسه ردمی نوت ۱۰ اس با گلکسی ام ۳۲

 

سامسونگ گلکسی m32 عضو پرقدرت کمپانی سامسونگ با وجو میانرده بودن مشخصات گلکسی ام ۳۲ روی کاغذ چیزی بیش از این را به کاربر القا میکند. شاید بهترین صفتی که بتوان روی گلکسی ام ۳۲ گذاشت یک پرچمدار بودن در پوسته میانرده باشد. با وجود داشتن باتری پرقدرت و البته سخت افزار قابل قبول galaxy m32 قیمت گلکسی ام ۳۲ در مقایسه با برادران خودش بسیار مقرون به صرفه به نظر میرسد. در آن سوی میدان یعنی شیائومی توانسته محبوبیت زیادی در زمینه گوشی های میانرده بازار برای خود به دست بیاورد. ازاین رو در این بخش از رهام تل میخواهیم یکی از بهترین میانرده های شیائومی را یعنی شیائومی نوت ۱۰ اس را با با سامسونگ گلکسی M32 مقایسه کنیم. مقایسه گلکسی ام ۳۲ با نوت ۱۰ اس میتواند مقایسه هیجان انگیزی باشد به ویژه برای هوادارن سامسونگ وشیائومی میتواند یک جنگ شکل بگیرد. قبل از رداختن به مقایسه میتوانید در فیلم مقایسه ردمی نوت ۱۰ اس با گلکسی ام ۳۲ خیلی سریع به نتیجه برای خرید گلکسی ام۳۲ یا خرید ردمی توت ۱۰اس برسید.

 

برای اطلاع از اخبار جدید دنیای موبایل به راهنمای خرید موبایل رهام تل سر بزنید.

طراحی و کیفیت ساخت

 

در زمینه مقاسیه گلکسی ام ۳۲ با ردمی نوت ۱۰ اس طراحی سامسونگ گلکسی ام ۳۲ و شیائومی ردمی نوت ۱۰ اس دو زبان طراحی متفاوت راشاهد هستیم ماژول دوربین های گلکسی ام ۳۲ چهارگانه هستند و به نوعی با تقلید ناشیانه از ایفون طراحی صورت گرفته است. اما در ردمی نوت ۱۰ اس زبان طراحی مجزایی را شاهد هستیم که آن را شبیه به هیچ گوشی دیگری نمایش نمیدهد. اما این که پشت این قاب ها چه میگذرد را در بخش مقایسه دوربین گلکسی ام ۳۲ با شیائومی ردمی نوت ۱۰ به آن خواهییم پرداخت. ابعاد m32 برابر ۱۶۰ در ۷۴ در ۹ میلی‌متر خواهد بود و وزنش به ۱۹۶ گرم می‌رسد. که قطعا به خاطر باتری قدرتمند آن است. این گوشی دارای سنسور اثر انگشت بوده که روی فریم آن قرار می‌گیرد و رنگ های گلکسی ام ۳۲ در سه رنگ سفید، مشکی و آبی وارد بازار خواهد شد. در آن سوی ماجرا  Xiaomi Redmi Note 10s با ۸.۳ میلیمتر ارتفاع ، بسیار باریک و در عین حال با ۱۷۸ گرم نیز بسیار سبک وزن میباشد . این مدل به دلیل جنس بدنه ، لغزندگی کمتری دارد ولی مانند سایر اعضای خانواده ردمی ، به راحتی اثرانگشت و لکه دست را جذب می کند.

طراحی و کیفیت ساخت آیفون 11

صفحه نمایش

 

مقایسه ردمی نوت ۱۰ اس با گلکسی ام ۳۲ در صفحه نمایش میتواند بخش کلیدی در خرید گوشیی موبایل باشد. نمایشگر گلکسی m32 سوپر آمولد ۶.۴ اینچی است و رزولوشن۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰:۹، تراکم پیکسلی ۴۱۱ پیکسل بر اینچ را ارائه خواهد داد. که حس در دست داشتن پرچمدار را به کاربر القا میکند. در آن سوی مقایسه  ردمی نوت ۱۰s همان نمایشگر استفاده شده در ردمی نوت ۱۰ میباشد . نمایشگر AMOLED با ۶.۴۳ اینچ اندازه که رزولوشن ۱۸۰۰ پیکسل در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز را نمایش می دهد . اگر بخواهیم در این بخش برنده ای اعلام کنیم هر دو گوشی با نمایشگرهای ۶.۴ اینچی ، Full HD + Super AMOLED ارائه می شوند. اما در اینجا شباهت به پایان می رسد. Galaxy M32 دارای یک صفحه نمایش “معمولاً سامسونگ” با رنگ های نمایان است و به نظر می رسد کاملاً روشن تر از نمایشگر Redmi Note 10S است.

صفحه نمایش آیفون 11

دوربین

 

مقایسه دوربین گلکسی ام با ردمی نوت ۱۰ اس به نظر می رسد که روی کاغذ ، دوربین پشت دوربین دقیقاً یکسان تنظیم شده است . هر کدام چهار دوربین ، با یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ، یک ultrawide 8 مگاپیکسلی ، یک ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی. با این حال ، از نظر عملکرد ، احساس کردیم که گلکسی M32 نسبت به Note 10S برتری دارد .کیفیت دوربین ام ۳۲ رنگها و جزئیات بیشتری نشان می دهد. به نظر می رسید که Note 10S کمی بهتر از پس پرتره ها و عکس های کم نور بر میآید. اما با توجه به همه اینها M32 عکس های دلپذیری ارائه می دهد. از نظر ویدئو ، هر دو در یک سطح قرار دارند – به اندازه کافی برای شبکه های اجتماعی در شرایط نوری مناسب هستند.

خرید آیفون 11

باتری و اسپیکر

 

مقایسه باتری گلکسی m32 و ردمی نوت دقیقا نقطه عطفی است که هوادران را بیش از پیش به هیجان میآورد. این یک مقایسه نیست این یک جنگ بزرگ باتری است. باتری Redmi Note 10S با یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپری ارائه می شود. اما M32 آن را با یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری حتی بزرگتر از بین می برد. M32 نیز با یک بار شارژ به طور قابل توجهی طولانی تر از Note 10S دوام می آورد.تمام شدن شارژ ردمی نوت ۱۰ چقدر طول میکشد؟ نوت ۱۰S کمی بیشتر از یک روز طول می کشد ، در حالی که Galaxy M32 دو روز را دوام می اورد. گلکسی M32 در مورد سرعت شارژ کمی ضعیف عمل کرده است. از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می کند ، اما در جعبه یک شارژر ۱۵ وات ارائه می شود. در مقابل ، نوت ۱۰ اس با یک شارژر ۳۳ واتی عرضه می شود و با همان سرعت شارژ می شود. تفاوتی که ایجاد می کند حیرت آور است – Redmi Note 10S در حدود یک ساعت و نیم شارژ می شود ، در حالی که M32 بیش از دو ساعت طول می کشد. پیروز نبرد باتری به M32 می دهیم به این دلیل که دوام آن بسیار بیشتر است ، اما فاکتور سرعت شارژ ممکن است بسیاری را تحت تأثیر قرار دهد.

باتری و اسپیکر آیفون 11

سخت افزار

 

مقایسه سخت افزار ردمی نوت ۱۰ اس با گلکسی ام ۳۲ برای گیمر ها یک نقطه حساس و نفس گیر است. این درگیری بین دو پردازنده MediaTek Helio است. G95 در Redmi Note 10S و G80 در Galaxy M32. و هیچ شاسی برای حدس زدن این که کدام یک از آنها برتر است نیست. G80 برای انجام کارهای منظم و بازی های معمولی به اندازه کافی خوب است ، اما وقتی به سمت بازی های جدی تر و ویرایش تصویر و فیلم های سنگین تر بروید ، هیچ تفاوتی با G95 ندارد.

سخت افزار آیفون 11

جمع بندی و قیمت

گلکسی m32 بخریم یا ردمی نوت ۱۰ اس؟ اگر این صرفاً یک کارایی کلی باشد ، Redmi Note 10S با پردازنده سریعتر و صدای بهتر و واضح تر برخوردار است ، نیازی به ذکر نیست که رابط کاربری بسیار تمیزتری دارد (MIUI 12.5 برای شیائومی کمی تغییر دهنده بازی است). قیمت پایین آن نیز کمک می کند. اما به ویژگی هایی مانند نمایشگر ، دوام باتری و دوربین ها وارد شوید و گلکسی M32 شروع به حضور در آن می کند. همه گفته و انجام شده ، دلیل نرم افزار ، طراحی و پردازنده به Redmi Note 10S رأی می دهیم ، اما کسانی که به سمت Galaxy M32 می روند پشیمان نخواهند شد . فقط از بازی های سنگین پرهیز کنید.قیمت گلکسی ام ۳۲ هنوز مشخص نشده است اما چیزی که معلوم است یا توجه به قیمت مدل های قبلی قیمتی بیش از ۳۰۰ دلار خواهد داشت.

سیستم عامل آیفون 11

دیدگاهتان را بنویسید