راهنمای خرید

مقایسه گلکسی واچ ۵ و ۴ + گلکسی واچ ۵ و ۵ پرو [صفر تا صد به همراه فیلم]

مقایسه گلکسی واچ 4 و 5

در این مقاله سعی داریم به معرفی ساعت هوشمند جدید سامسونگ یعنی گلکسی واچ ۵ بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما نشان دهیم galaxy watch 5 سامسونگ یکی از بهترین انتخاب ها برای هر سلیقه ای است و با مقایسه گلکسی واچ ۵ و ۴ شما را برای خرید بهتر راهنمایی کنیم.

سامسونگ galaxy watch 4 vs 5

این مقاله برای شما مفید است اگر به دنبال سوالات زیر هستید!

  • نقد و بررسی گلکسی واچ ۵ سامسونگ
  • مشخصات جدید ترین ساعت هوشمند سامسونگ؟
  • گلکسی واچ ۴ در برابر گلکسی واچ ۵
  • تفاوت نسخه galaxy watch 5 و galaxy watch 5 Pro چیست؟
  • امکانات و ویژگی های جدید ساعت گلکسی واچ ۵؟
  • آیا galaxy واچ ۵ ارزش خرید دارد؟

بررسی گلکسی واچ ۵ سامسونگ

ساعت واچ ۵ سامسنوگ جدید ترین محصول ساعت های هوشمند این کمپانی به شما می رود. این ساعت دارای سیستم عامل اندروید wear می باشد، این سیستم عامل باعث شده لذت استفاده از این گجت هوشمند دو چندان شود. لازم به ذکر است این بار سامسونگ ساعت هوشمند جدید خود در دو نسخه galaxy watch 5 و galaxy watch 5 pro منتشر کرده است. در این مقاله ما به شما کمک میکنیم که یکی از بهترین ساعت های هوشمند ۲۰۲۲ را بشناسید. ً

مقایسه گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۵

مقایسه واچ 4 و 5 سامسونگ

بهترین کمک برای اطمینان از خرید نسخه جدید سامسونگ واچ ۵ مقایسه با نسل پیشین خود است. در ویدیو زیر به بررسی این دو ساعت پرداخته ایم و در ادامه با مقایسه تخصصی خیال شما را راحت کرده ایم.

فیلم مقایسه گلکسی واچ ۴ و ۵

  • طراحی در طراحی واچ ۵ از نمایشگر کریستال یاقوت کبود (sapphire crystal) که دارای دوام بیشتری نسبت به نسل واچ ۴ دارد استفاده شده است (به ادعای سامسونگ ۶۰ درصد قوی‌تر از نسل قبلی است) همچنین پنل پشتی خمیده‌تر دارد که این خمیدگی باعث می‌شود سنسور Bio Active بهتر با مچ دست ارتباط برقرار کند.
  • طراحی واچ ۴ استاندارد در دو اندازه‌ی ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری و مدل کلاسیک واچ ۴ دارای اندازه های ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری است، سامسونگ گلکسی واچ ۵ دارای نسخه‌ های ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری و نسخه پرو تنها در اندازه ۴۵ میلی‌ متری وارد بازار شده است.
  • سخت افزار سامسونگ واچ ۴ و ۵ از پردازنده‌ی Exynos W920 سامسونگ و همچنین ۱.۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت ظرفیت حافظه استفاده می کنند.
  • سخت افزار:
  • باتری سامسونگ ادعا کرده است سری جدید سامسونگ واچ ۱۰ ساعت شارژ دهی بیشتری نسبت به نسل ۴ خود ارائه می کند.
  • شارژر galaxy watch 5 دارای شارژر سریع تری نسبت به galaxy watch 4 است. گفته می شود این شارژر می تواند ۴۵ درصد شارژ باتری را در ۳۰ دقیقه انجام دهد.
  • سیستم عامل گلکسی واچ ۵ و ۴ از سیستم عامل Wear OS استفاده می کنند اما ساعت جدید سامسونگ چندین ویژگی و واچ فیس تازه را ارائه کرده است.
  • سیستم عامل گلکسی watch 5 و watch 5 pro از ناوبری صوتی google maps پشتیبانی می‌کنند.
  • پشتیبانی از IOS خیر! سری جدید گلکسی واچ همانند نسخه قبل خود از سیستم عامل آیفون ها پشتیبانی نمی کند.
  • رنگ بندی رنگ های جدید گرافیتی و یاقوتی کبود برای گلکسی واچ ۵ و رنگ خاکستری تیتانیوم برای واچ ۵ پرو ارائه شده که در نسخه قبلی وجود نداشته است.

به راحتی می توان نتیجه گرفت خرید جدید ترین ساعت هوشمند سامسونگ انتخاب بهتر و هوشمندانه تری نسبت به سری قبل خود می باشد، با این حال واچ ۴ هنوز هم جذابیت لازم برای خرید را داراست! تنها عاملی که می تواند شما را از خرید نسخه جدید تر باز دارد قیمت آن است در حال حاضر در بازار ایران قیمت نسخه جدید حدود دو برابر نسخه قبلی است.

 مقایسه گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو

مقایسه galaxy watch 5 و 5 pro

Samsung Galaxy Watch 5 Samsung Galaxy Watch 5 Pro
صفحه نمایش ۱.۱۹″ Sapphire Crystal Glass AMOLED (396 x 396px) (40mm) or 1.36″ Sapphire Crystal Glass AMOLED (450 x 450px) (44mm) ۱.۳۶″ Sapphire Crystal Glass Super AMOLED (450 x 450px) (45mm)
تراشه Exynos W920 Exynos W920
رم ۱.۵GB ۱.۵GB
ظرفیت ۱۶GB ۱۶GB
باتری ۲۸۴mAh (40mm) or 410 mAh (44mm) ۵۹۰mAh
فناوری NFC, GPS, Bluetooth 5.2, Wi-Fi (2.4GHz & 5GHz), LTE (optional) NFC, GPS, Bluetooth 5.2, Wi-Fi (2.4GHz & 5GHz), LTE (optional)
گواهینامه ها IP68, Waterproof to 50m (5ATM), MIL-STD-810H IP68, Waterproof to 50m (5ATM), MIL-STD-810H
رابط کابری و نرم افزار One UI Watch 4.5 (Wear OS 3.5) One UI Watch 4.5 (Wear OS 3.5)
سنسور های سلامتی Optical Heart Rate, Electrical Heart Sensor (ECG), Bioelectrical Impedance (BIA), Continuous SpO2, Skin Temperature Sensor Optical Heart Rate, Electrical Heart Sensor (ECG), Bioelectrical Impedance (BIA), Continuous SpO2, Skin Temperature Sensor
قیمت From $280 From $450
سایز بند ۲۰mm ۲۰mm
ابعاد ۴۰.۴ x 39.3 x 9.8 mm (40mm) or 44.4 x 43.3 x 9.8 mm (44mm) ۴۵.۴ x 45.4 x 10.5 mm
وزن ۲۹ (۴۰mm) or 32.8g (44mm) ۴۶.۵g (45mm)
جندس بدنه Armor Aluminum Titanium
پرداخت با موبایل ساپورت شده Samsung Pay, Google Wallet Samsung Pay, Google Wallet
تشخیص تمرین Yes Yes
تعداد حالت ورزشی پشتیبانی شده ۹۰+ ۹۰+
رنگ ها Silver, Graphite, Pink Gold (40mm only), Sapphire (44mm only) Black Titanium, Gray Titanium

نتیجه گیری

اگر شما هم تا اینجا همراه ما بوده اید تا به جواب سوال گلکسی واچ ۵ بخریم یا نه برسید باید بگوییم در حال حاضر بهترین انتخاب ممکن جهت خرید ساعت هوشمند اندرویدی این ساعت است. نسخه pro با ظرفیت باتری بالاتر این جذابیت را دو چندان کرده است اما شایان ذکر است برای خرید نسخه پرو حدود دو برابر بیشتر باید هزینه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید