تکنولوژی

هدفون بی‌سیم نوکیا لایت ایربادز

نوکیا ایربادز

معرفی محصولات جدید نوکیا

شرکت خوش‌سابقه نوکیا چندماهی فعالیت زیادی نداشت و محصولات زیادی معرفی نکرد اما حالا این شرکت این مورد را جبران کرده و در کنار معرفی گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا C10 و نوکیا C20، نوکیا ایکس ۱۰ و ایکس ۲۰ و نوکیا G10 و G20، حالا از جدیدترین نسل ایرفون‌های بی‌سیم خود با نام نوکیا لایت ایربادز – (BH-205) Nokia Lite Earbuds رونمایی کرده است. این ایر بادز‌ از قیمتی تقریبا اقتصادی و قابلیت‌ها و مشخصات قابل قبولی بهره می‌برد. ارزش خرید نوکیا ایر بادز لایت بسیار بالاست چرا که در ادامه به این نکته خواهیم پرداخت که یکی از بهترین باتری های ایربادز ها را در بازار هنذفری های بیسم دارد. 

مشخصات فنی ایرفون بی‌سیم Nokia Lite Earbuds (BH-205)

ایرفون بی‌سیم Nokia Lite Earbuds (BH-205) در زمینه طراحی شباهت زیادی به وان پلاس بادز زد دارد. این ایرفون که کاملا درون گوش را پر می‌کنند به درایورهایی ۶ میلی متری مجهز شده اند و از بلوتوث نسخه ۵.۰ بهره می‌برند. همچنین ایرباد جدید نوکیا از فرکانس‌های ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند و مانند بیشتر ایرفون‌های بی‌سیم موجود در بازار، از دستورات لمسی نیز پشتیبانی می‌کنند.

این دومین باری است که نوکیا هدفونی در این دسته‌بندی معرفی می‌کند. مدل قبلی نوکیا پاور ایربادز لایت نام داشت که ممکن است تصور کنید به خاطر وجود «پاور» در اسمش، شارژدهی بهتری از هدفون جدید نوکیا دارد اما اینطور نیست! هدفون قبلی نوکیا با اینکه طراحی متفاوتی هم داشت، ۳۵ ساعت شارژدهی را در مجموع ارائه می‌کرد اما حالا هدفون جدید این رقم را یک ساعت افزایش داده است. از این ماجرا که بگذریم، نوکیا لایت ایربادز از درایورهای صوتی ۶ میلی‌متری بهره می‌برد که می‌توانند فرکانس‌های صوتی از ۲۰ تا ۲۰ کیلوهرتز را پوشش دهند. همچنین این هدفون به بلوتوث ۵ هم مجهز شده و به صورت تکی در گوش هم می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

کیس باتری نوکیا ایربادز لایت

کیس نسل جدید ایربادز‌های بی‌سیم نوکیا نیز به باتری ۴۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و با استفاده از LED شارژ شدن ایرفون بی‌سیم Lite Earbuds را نشان می‌دهد. این مدل با استفاده از درگاه USB-C شارژ می‌شود و در مجموع با شارژ کامل کیس، می‌توانید تا ۳۶ ساعت از این ایرفون استفاده کنید.

قیمت نوکیا ایرباز لایت

نوکیا  ایربادز لایتBH-205 با قیمتی معادل ۳۹ یورو راهی بازار خواهد شد و در برخی بازارها از هفته آینده عرضه خواهد شد. با این که قیمت این محصول خیلی زیاد نیست اما از قابلیت‌هایی مانند حذف نویز فعال بهره نمی‌برد و در صورتی که می‌خواهید هزینه کمتری کنید، محصولات مشابه شرکت‌هایی مانند شیائومی می‌توانند گزینه مناسبی باشند. 

دیدگاهتان را بنویسید