تکنولوژی

سیستم عامل WatchOS 8| لمس تکنولوژی روی مچ دست!

سیستم عامل اپل واچ

 

معرفی watchos 8

 

watchOS 8 سیستم عامل جدید ساعت اپل به شما کمک می کند تا مانند گذشته همیشه در ارتباط ، فعال و سالم بمانید. خاطرات مورد علاقه خود را با برنامه پیشرفته Photos به اشتراک بگذارید. بیشتر به متن های خود . و پیام های خود بپردازید. روش های جدیدی برای مکان یابی و حضور پیدا کنید. و این فقط شروع ماجرا است.

معرفی آیفون 11

عکس ها در watchos 8

 

عکس ها در سیستم عامل جدید اپل واچ عکس های حالت عمودی از iPhone. اکنون روی صفحه ساعت شما قرار میگیرد. عکسهای مورد علاقه خود را از دوستان و خانواده، این ساعت مچی جدید با جلوه ای چند لایه و پویا ، از عکسهای حالت عمودی از ایفون شما استفاده می کند تا به افرادی که برای یک نفر اهمیت زیادی دارند، ارائه دهد. و اما کتابخانه عکس ها مجموعه عکس های خاطرات شما در یک شبکه موزاییکی منحصر به فرد نمایش داده می شود و منظره غنی تری از کتابخانه خود را به شما ارائه می دهد.

طراحی و کیفیت ساخت آیفون 11

اشتراک گذاری عکس ها در watchos 8

 

در سیستم عامل جدید ساعت عای اپل اشتراک گذاری عکس ها به سادگی انجام میشود. کافی است با چند ضربه ، اکنون می توانید عکس ها را از طریق Messages و Mail به اشتراک بگذارید. اشتراگ گذاری عکس ها برای ساعت های هوشمند کار بسیار جذابی برای شما خواهد بود. و تجربه جدیدی از لذت در دست داشتن ساعت های هوشمند اپل را تجربه می کنید.

صفحه نمایش آیفون 11

خانه هوشمند ، ساعت هوشمندتر

 

هوشمند بودن ساعت های اپل قدرت بیش تری در زندگی روزمره به شما میدهد. هنگامی که یکی از دستگاه های هوشمند شما فعال است ، watchOS 8 می تواند به طور خودکار برای دیگران در نزدیکی پیشنهاد دهد. به عنوان مثال ، اگر کسی زنگ در متصل شما را به صدا درآورد ، ممکن است گزینه هایی مانند باز کردن قفل درب یا روشن کردن چراغ های ورودی را ببینید. البته خانه های هوشمند در کشور ایران گسترده نشده است. به نوعی این آپشن های بلا استفاده خواهند بود.

خرید آیفون 11

امنیت سیستم عامل watchos8

 

باز کردن قفل ها در سیستم عامل ساعت اپل اکنون می توانید یک کلید دیجیتالی برای خانه خود درست در برنامه Wallet در ساعت خود ذخیره کنید ، بنابراین هرگز از آن بی بهره نخواهید بود. کلید Home با انواع مارک های معروف قفل کار می کند و به شما امکان می دهد چندین قفل را با یک کلید باز کنید.

باتری

کیفیت خواب در watchos 8

 

کیفیت خواب در ساعت های هوشمند اپل و در سیستم عامل جدید اپل واچ او اس بیش از پیش هیجان انگیز شده است. با محاسبه نفس های خود در دقیقه هنگام خوابیدن که به آن میزان تنفس خواب نیز گفته می شود. آگاهی بیشتری در مورد سلامتی کلی خود پیدا می کنید. خواب و بررسی درست آن در ساعت های هوشند و خرید آنها بسیار تاثیر گذار است.

سخت افزار
 

دیدگاهتان را بنویسید