تکنولوژی

سامسونگ های جدید در انتظار معرفی، گلکسی زدفولد۳، S21 FE ، زد فلیپ ۳

سامسونگ های جدید

          انتظار می رود سامسونگ Galaxy Z Fold 3 ، Galaxy Z Flip 3 ، گوشی های جدید سری A و سری M در سال ۲۰۲۱ عرضه شوند.

سامسونگ سال گذشته با بیش ترین فروش سال قبل را به پایان رساند. سامسونگ همچنان در تلاش ادامه دادن به مسیر صعودی است. غول کره جنوبی امسال با راه اندازی گوشی های هوشمند پشت سر هم رو به افزایش است. پیش از این نیز پرچمداران سری Galaxy S21 سامسونگ ، Galaxy M12 و سری های دیگر را معرفی کرده است. شایعات زیادی مبنی بر اینکه سامسونگ تعداد اندکی تلفن همراه آینده را برای تولید در سال ۲۰۲۱ در سراسر جهان به صف کرده است وجود دارد. مواردی که تاکنون می شناسیم شامل گلکسی Z Fold 3 ، گلکسی Z Flip 3 ، گلکسی A82 5G ، گلکسی M22 و گلکسی S21 FE است. این مقاله با توجه به شایعات و اخبار موجود ، به بررسی آنچه این تلفن های همراه سامسونگ در آینده ارائه می دهند است.

مشخصات سامسونگ گلکسی M22

گفته می شود سامسونگ گلکسی M22 را در ماه ژوئیه در هند راه اندازی می کند. تلفن همراه جدید سامسونگ چندین گواهینامه از Geekbench گرفته تا FCC دریافت کرده است. اعتقاد بر این است که این گوشی نسخه جدیدی از Samsung Galaxy A22 است که در کشور راه اندازی شده است. مشخصات Samsung Galaxy M22 شامل چیپ ست MediaTek Helio G80 ، چهار گیگابایت رم ، نرم افزار اندروید ۱۱ و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات است. همچنین می تواند با نمایشگر نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز ، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و دوربین های عقب ۴۸ مگاپیکسلی توان رقابت را از دیگر میانرده ها بستاند.

گلکسی M32

مشخصات سامسونگ گلکسی S21FE

انتظار می رود سامسونگ گلکسی S21 اف ای را Galaxy S21 FE (Fan Edition) که نسخه محدود شده Galaxy S21 باشد که اوایل سال جاری به بازار عرضه شد. تلفن هوشمند آینده سامسونگ احتمالاً با تراشه Snapdragon 888 همراه با ۶ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. این گوشی می تواند از قبل با OneUI 3.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ بارگیری شود و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری را در خود جای دهد. در مورد طراحی ، گفته می شود که سامسونگ Galaxy S21 FE یک دوربین سلفی ناچ حفره ای در تراز وسط و یک ماژول دوربین عقب دارد که در امتداد لبه ها خم می شود. رنگ های گلکسی s21FE در رنگ های سفید ، بنفش روشن ، سبز روشن و خاکستری به بازار عرضه می شود. در نهایت خرید گلکسی S21 اف ای میتواند بهترین حس یک پرچمدار را در پوسته میانرده داشته باشید.

s21fe

مشخصات سامسونگ گلکسی A82

سامسونگ گلکسی a82 نسخه ۵g نسخه جهانی Galaxy Quantum 2 است که در ماه آوریل در کره به بازار عرضه شد. مشخصات این گوشی می تواند به شرح زیر باشد:

یک نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن QHD + و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز ، Qualcomm Snapdragon 855+ SoC ،شش گیگابایت رم ، ۱۲۸ گیگابایت حافظه ، One UI 3.1 با اندروید ۱۱ ، تنظی دوربین پشتی چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی و ۱۰ مگاپیکسلی دوربین سلفی سامسونگ Galaxy A82 5G احتمالاً توسط یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع ۲۵ وات کار می کند. سامسونگ گلکسی A82 ممکن است از اسپیکرهای استریو و اسکنر اثر انگشت نیز بهره ببرد. همانطور که از نام آن مشخص است ، تلفن از قابلیت اتصال ۵G برخوردار خواهد بود. سایر گزینه های اتصال می تواند شامل پورت USB Type-C باشد.

گلکسی A82

مشخصات سامسونگ گلکسی زد فولد۳

یک گزارش حاکی از آن است که Samsung Galaxy Z Fold 3 پیگیر موفقیت های سال گذشته Galaxy Z Fold2 خواهد بود. این گوشی به احتمال زیاد همان فرم فاکتور کتاب مانند را به نمایش می گذارد ، با یک صفحه نمایش بزرگ که به صورت افقی از داخل تا می شود و یک صفحه جلد ، به عنوان مدل قبلی خود. مشخصات Samsung Galaxy Z Fold 3 در حال حاضر ناشناخته مانده است ، اما ما حدس می زنیم که این یک مدل ۵G باشد که تراشه پرچمدار در هسته آن قرار دارد. همچنین انتظار می رود گوشی آینده سامسونگ با کلیدهای لمسی برای کنترل حرکت همراه باشد.

برای خواندن تفاوت زد فولد ۳ با زد فولد ۲ به مقایسه zfold 2 با zfold 3 | قیمت و مشخصات zfold 3 مراجعه کنید.

 

 

مشخصات سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳

گوشی گلکسی زد فیلپ ۳ یکی دیگر از تلفن های هوشمند تاشو است که گفته می شود کره جنوبی روی آن کار کرده است. گفته می شود که این عنوان Z Flip 3 لقب گرفته است ، زیرا Galaxy Z Flip 5G یک نسل دوم Galaxy Z Flip محسوب می شود. تلفن همراه آینده سامسونگ ممکن است در نسخه های ۴G و ۵G ارائه شود. گزارش ها حاکی از آن است که سامسونگ Z Flip جدید را به عنوان یک گل سرسبد اقتصادی معرفی می کند که به برند کمک می کند سهم بازار خود را در دسته جدید گسترش دهد. جزئیات دیگر از جمله مشخصات و طراحی Samsung Galaxy Z Flip 3 در حال حاضر زیر دست و پا مانده است. تاریخ معرفی Samsung Galaxy Z Flip 3 هنوز در حال نهایی شدن است.

 

گلکسی زد فلیپ 3

دیدگاهتان را بنویسید