تکنولوژی

شیائومی پوکو x3 پرو در انتظار معرفی!

پوکو x3 پرو در تاریخ ۱۰ فروردین معرفی خواهد شد!

POCO X3 PRO

شیائومی اخیرا در راستای بازاریابی برای محصول جدید خود، کمی کارهای عجیب و غریب می‌کند. آخرین چیزی که این شرکت برای معرفی گوشی بعدی خود منتشر کرده، به هر چیزی شبیه هست جز تیزر برای معرفی یک گوشی. درواقع این شرکت تصمیم گرفته سراغ کاری برود که در آن بهترین است؛ ارتباط با هوادارن! آن‌ها برای خانواده پوکو دوستان، یک نامه آماده کرده‌اند. در این مقاله تیم رهام تل سعی دارد به بررسی این خبر بپردازد.

این نامه در نوع خود جالب است و در آن از این صحبت می‌شود که چرا هیچ گوشی دیگری نتوانسته به اندازه پوکو F1 مقرون‌به‌صرفه و فوق‌العاده باشد. این نامه که بیشتر هواداران پوکو در هند را هدف گرفته، از این صحبت می‌کند که با بالا رفتن مالیات و هزینه‌ها در هند، دیگر نمی‌توان گوشی با قیمت ۲۱ هزار روپیه معرفی کرد که پردازنده پرچمدار اسنپدراگن هم داشته باشد.

 

معرفی پوکو X3 پرو

 

اما به عبارت‌های بولد شده در این نامه اگر دقت کنید، احتمالا متوجه راز و رمز این نامه می‌شوید. درواقع پوکو با این نامه سعی داشته بگوید که گوشی پوکو X3 پرو به زودی و در تاریخ ۱۰ فروردین ماه از راه خواهد رسید. جای تعجبی نیست که عرضه گوشی جدید پوکو یعنی پوکو x3 پرو انقدر نزدیک است زیرا اخیرا این گوشی انواع و اقسام تاییدیه‌ها را از رگولاتوری‌های مختلف دریافت کرده و آماده معرفی است.

 

پوکو x3 پرو با چه مشخصاتی خواهد بود؟

با این که نمی توان در مورد ششایعت به شکل دقیق صحبت کرد اما با کنار هم گذاشتن سیاست های شیائومی میتوان گفت، احتمالا ردمی K40 به عنوان پوکو F3 ری‌برند می‌شود و به بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. این در حالی خواهد بود که همین گوشی در بازار هند با نام Mi 11X عرضه خواهد شد و گوشی Redmi K40 Pro هم با اسم Mi 11X Pro به هند راه پیدا می‌کند. حالا سوال اینجاست آیا پوکو X3 پرو هم یک گوشی ری‌برند شده از محصولات شیائومی و ردمی خواهد بود؟

شاید؛ اما قطعا نه گوشی که تا به حال دیده باشیم. اطلاعات غیر رسمی می‌گویند که این گوشی قرار است با پردازنده اسنپدراگن ۸۶۰ همراه باشد که کوالکام هنوز به صورت رسمی از آن پرده‌برداری نکرده است. همچنین قیمت آن هم احتمالا با توجه به این نامه، در حدود ۲۱ هزار روپیه خواهد بود تا بالاخره یک گوشی دیگر با پردازنده سری ۸۰۰ کوالکام را با این برچسب قیمتی ارزان ببینیم. برای درک بهتر، باید بگوییم ۲۱ هزار روپیه چیزی در حدود ۲۹۰ دلار است!

دیگر مشخصات پوکو که در موردش شایعات مختلفی شنیدیم، شامل دو مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی و ۸/۲۵۶ گیگابایتی می‌شود که به ترتیب به رم و حافظه داخلی اشاره دارند. نمایشگر این گوشی نیز ۱۲۰ هرتزی خواهد بود و یک باتری پرظرفیت ۵۲۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع، برای این گوشی در نظر گرفته شده است. البته به یاد داشته باشید که این گوشی همچنان یک محصول ۴G خواهد بود که تایید می‌کند پردازنده اسنپدراگن ۸۶۰، یک پردازنده ۴G است. این پردازنده درحقیقت یک نسخه بروز شده اس اسنپدراگن ۸۵۵ است که احتمالا در مصرف انرژی بهینه‌تر خواهد بود. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

منبع: https://www.gsmarena.com/

دیدگاهتان را بنویسید