تکنولوژی

هری پاتر از کتاب تا بازی اندروید!

ویدیو بررسی بازی هری پاتر

 

در این ویدیو در آپارات رهام تل به معرفی بازی موبایل هری پاتر میپردازیم. این بازی قابلیت اجرا در گوشی موبایل و تبلت شما را دارد. اسرار هاگوارتز ، محیطی سه بعدی ، جادویی و جذاب پیش روی شما خواهد گذاشت.شما در زمانی قبل از حضور هری پاتر و دوستانش ، هرمیون گرنجر و رون ویزلی در مدرسه هاگوارتس تحصیل خواهید کرد! البته پروفسور مک گونگال مدیر گروه گریفیندور ، اسنیپ مدیر گروه اسلایترین ، هاگرید و دامبلدور و بسیاری از اساتید دنیای جادوگری که در سری فیلم های هری پاتر و کتاب های داستانی اش با آنها خاطره ساختید در این بازی حضور دارند!

 

شروع ماجرای هری پاتر فیلم یا کتاب :

 

اکنون حدود پنج سال از پخش آخرین فیلم از سری فیلم‌های هری پاتر و ده سال از انتشار جلد پایانی داستان‌های آن می‌گذرد. فکر می‌کنم بیشتر ما با داستان‌های جادویی هری پاتر بزرگ شدیم، شب‌های زیادی را بیدار می‌ماندیم تا تمام کتاب را تا به آخر بخوانیم؛ و بعد این سری فیلم‌ها آمد. مطمئناً هیچ‌کدام از ما نمی‌توانیم تصاویر ذهنی‌مان را از شخصیت‌های اصلی کتاب، از هنرپیشگان فیلم‌های هری پاتر تفکیک کنیم. آیا واقعاً می‌توانید پرفسور اسنیپی بهتر از آلن ریکمن در ذهنتان خلق کنید؟ من که بعید می‌دانم. کتاب‌ها و فیلم‌های هری پاتر همیشه در کنار هم بودند و همگام پیش رفتند، با این قصد که همدیگر را تکمیل کنند. سری هری پاتر دنیا را به لذت‌بخش‌ترین شکل ممکن تکان داد. جی.کی.رولینگ نویسنده کتاب، اولین کسی است که تنها با نوشتن یک داستان دنباله‌دار به یک میلیاردر تبدیل شد. کتاب‌ها تبدیل به فیلم شدند؛ سری فیلم‌های که ده سال طول کشیدند، ده سالی که ارزشش را داشت و نتیجه داد چون آن‌ها به فروش جهانی ۷,۷۲۳,۴۳۱,۵۷۲ دلار دست یافتند. مهم نیست که چقدر از پخش این فیلم‌ها و کتاب‌ها گذشته باشد، آتش اشتیاق طرفداران وفادارش همیشه شعله‌ور باقی می‌ماند. برای ادامه با فروشگاه اینترنی موبایل رهامتل همراه باشید.

 

هری پاتر

جی.کی.رولینگ

 

 جهانی گسترده را با دوست‌داشتنی‌ترین سری کتاب‌های دوران ما خلق کرد و فیلم‌های که از روی آن‌ها ساخته شد به‌جای اینکه مثل بیشتر فیلم‌های ازاین‌دست ناامیدکننده باشند، می‌توانند بر روی سرگرم‌کنندگی خود تکیه کنند. آیا فیلم‌ها به تکمیلی و غنای کتاب‌ها هستند؟ البته که نه اما این بدان معنی نیست که ارزنده نیستند. سری فیلم‌های هری پاتر پرفروش‌ترین فیلم‌های دنباله‌دار هستند که تاکنون ساخته‌شده. بااینکه هیچ‌گاه از دیدگاه منتقدین به موفقیت سری «ارباب حلقه‌ها» نرسید، اما همه فیلم‌های هری پاتر نقدهای مثبت زیادی دریافت کردند و در رتبه‌بندی روتن تومیتو موفق به دریافت «گواهی تازگی» شدند (پایین‌ترین رتبه آن‌ها ۷۸ از صد و بالاترین آن‌ها ۹۶ از صد است).

هری پاتر

بازی هری پاتر برای اندروید :

 

Harry Potter: Hogwarts Mystery – هری پاتر: اسرار قلعه هاگوارتس یک بازی ماجراجویی پرطرفدار از Jam City, Inc برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! با نصب Harry Potter: Hogwarts Mystery برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی ماجرایی جالب با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا که از روی سری فیلم های هری پاتر ساخته شده است را تجربه کنید! ماجرای بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery به سال ها پیش از این که هری پاتر نامه ای از مدرسه هاگوارتس دریافت کند برمی گردد ؛ شما یکی از آن هایی هستید که انتخاب شده اید تا در کلاس جادوگری مدرسه هاگوارتس شرکت کنید! این شما و این هم اتاق هایی از مدرسه هاگوارتس که تا به حال هیچ کس آن ها را ندیده است! وقت آن رسیده است که بار دیگر به رازهای سر به مهر شده دنیای باستان پی ببرید و از داشتن یک بازی ماجراجویی خارق العاده لذت ببرید! از کاراکترهایی مثل پروفسور دامبلدور و اسنیپ جادوگری را یاد بگیرید و از قدرت جادو برای شکست دادن رقبا استفاده کنید. دوستان جدیدی پیدا کنید و از کمک آن ها برای پیشبرد مقاصدتان استفاده کنید! قدم در دنیای جدیدی از جادوگری و ماجراجویی بگذارید، قدرت اراده شما در این ماجراهای این بازی اندروید سنجیده خواهد شد! فکر می کنید چه جادوگری شوید؟ یک گریفیندور قهرمان یا یک اسلایترین زیرک!؟ انتخاب با شماست! هر چه باشد شما در این بازی تصمیم گیرنده هستید! اگر به دنبال یک بازی خاص و سرگرم کننده برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید به هیچ وجه Harry Potter: Hogwarts Mystery را از دست ندهید و مطمئن باشید ارزش امتحان کردن را دارد!

هری پاتر

 

لینک دانلودفایل نصبی نسخه مود  بازی هری پاترHarry Potter: Hogwarts Mystery

لینک دانلودفایل نصبی نسخه APKS بازی هری پاترHarry Potter: Hogwarts Mystery

دیدگاهتان را بنویسید