تکنولوژی

سامسونگ گلکسی A72، در آستانه معرفی شدن!

تصویر شاخص سامسونگ گلکسی A72

معرفی سامسونگ گلکسی A72

سلام به دوستان عزیز رُهام تلی، امروز در خدمت شما هستیم تا به بررسی اطلاعاتی که تا به امروز از گوشی سامسونگ گلکسی A72 منتشر شده است ، حدس ها و گمان ها، بپردازیم.

پیش بینی میشد که سامسونگ در حال کار بر روی سری A است و چندتایی از مدل های جدید این سری را نیز به زودی در همین ماه های اخیر معرفی خواهد کرد، اما حالا از درون شایعات و اطلاعات درز شده، ما توانستیم که اطلاعات سامسونگ گلکسی A72 را تا اینجای امر جمع آوری کنیم و ببینیم، سامسونگ بار دیگر برای میان رده های سری A خود چه ویژگی هایی در نظر گرفته است. پس بدون معطلی به سراغ اصل ماجرا می رویم

طبق گزارشات منتشر شده، سامسونگ گلکسی A72 در دو مدل به همراه تکنولوژی های ۴G و ۵G عرضه خواهد شد و دیده شدن این گوشی در تست های معتبر پردازنده مرکزی همچون Geekbench و غیره، بر شایعات عرضه این گوشی در دو نسخه جداگانه بیشتر دامن زد. طبق اخبار یکی یکی از مچوز های لازم توسط سامسونگ برای گوشی سامسونگ گلکسی A72 دریافت شده است و حالا فقط کاری به عیر از عرضه آن باقی نمانده است.

مشخصات باتری سامسونگ گلکسی A72

وبسایتی که در کشور برزیل با نام ANATEL که به تایید اعتبار گوشی هایی که در این کشور به فروش می رسند، می پردازد، سامسونگ گلکسی A72، در نسخه ۴G را با مدل نامبر SM-A725M/DS ثبت کرده است و کارهای تایید اعتبار شارژر این گوشی را انجام داده است و اطلاعات مربوط را به اشتراک گذاشته است. اولین بار این اطلاعات از یک خوره تکنولوژی توییتری به نام the_tech_guy منتشر شد و این دوست عزیزمان از فاش کرده است که قرار است گوشی سامسونگ گلکسی A72 ، از باتری با مدل نامبر EB-A426ABY و شارژر با مدل نامبر EP-TA800B بهره می برد. این اطلاعات کجا حائز اهمیت می شود؟ از آن جا در تاییدیه TUV این گوشی از همین مدل نامبر ها استفاده شد و مقدار ظرفیت باتری این گوشی و توان شارژر آن به راحتی آشکار شد. باتری این گوشی تا اینجای امر، ۵۰۰۰ میلی آمپراژ و توان شارژر آن ۲۵ وات تخمین رده است.

مشخصات باتری سامسونگ گلکسی A72

در مقایسه با سامسونگ گلکسی A71، یعنی گوشی نسل قبل این گوشی در حال عرضه، که باتری ۴۵۰۰ میلی آمپراژی داشت، باتری آن نسبتا پیشرفت داشته و حالا به مقدار ۵۰۰۰ میلی آمپراژ رسیده است.

 

مشخصات اصلی شایعه شده سامسونگ گلکسی A72

در حالی که گواهی های تایید اعتبار اطلاعات بیشتری درباره این گوشی به ما عرضه نمی کند، اما شایعات حاکی از آن است که پردازنده اصلی این گوشی یک پردازنده از شرکت آمریکایی کوالکام یه مدل Snapdragon 720G هشت هسته ای، با ۸ گیگ رم عرضه خواهد شد. این سخت افزار نیز مطمئنا باید از آندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.0 بهره ببرد و برازنده این گوشی یک صفحه ۶.۷ اینچی نوع SuperAmoled، با یک ناچ سلفی حفره ای و سنسور اثر انگشت زیر صفحه خواهد بود. البته این اطلاعات فقط جنبه ی پیش بینی دارند و انتظاراتی است که خوره های تکنولوژی از قول فناوری مثل سامسونگ برای تعبیه کردن در گوشی سامسونگ گلکسی A72 دارند. در مورد دوربین این گوشی ، دوستان خوره تکنولوژی ما به اتفاق نظری نرسیدند و به همین خاطر ما نیز در همین جا شایعه پراکنی در این باره را متوقف می کنیم.

مشخصات اصلی شایعه شده سامسونگ گلکسی A72

اما در کل، به نظر می رسد این ماه جاری میلادی، ماه فوریه ، ماه بسیار پرکاری برای شرکت سامسونگ باشد چرا که به نظر می رسد سامسونگ در این ماه چندین گوشی را برای معرفی و عرضه در صف انتظار خود قرار داده است.

اما حالا باید دید که سامسونگ، تا چه اندازه انتظارات هواداران خود را برای گوشی سامسونگ گلکسی A72 برآورده خواهد کرد… باید دید و منتظر ماند تا زمان اعلام رسمی خود شرکت سامسونگ

امیدوارم از این مطلب کمال استفاده را برده باشید ، در پناه حق ، تیم تولید محتوای رُهام تل.

منابع :

GizBot

GsmArena

دیدگاهتان را بنویسید