تکنولوژی

مشخصات انر ۵۰ سری honor50 se و honer 50 Pro

مشخصات انر 50

         معرفی خانواده آنر ۵۰

هفته آینده ، در شانزدهم ژوئن ، Honor  سری ۵۰ خود را به شکل رسمی معرفی میکند. این اولین خط پیشرفته و جدیدی است، که پس از جدایی از هواوی راه اندازی می کند. و امروز در رهام تل ما مشخصات و تصاویر مربوط به هر سه عضو شایعه شده این خانواده را بررسی خواهم کرد.

طبیعتا بهترین گوشی در میان سری آنر ۵۰، آنر ۵۰ پرو است. این گوشی از یک نمایشگر ۶.۷۲ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. دو دوربین سلفی در حفره‌ای کپسولی در قسمت بالایی سمت چپ این گوشی قرار دارند که دوربین سلفی اصلی رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل را داشته و دیگری دوربین سلفی التراواید با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل است. نمایشگر این گوشی نرخ حساسیت به لمس ۳۰۰ هرتز را داشته و نرخ نوسازی آن نیز متغیر است که به حفظ عمر باتری کمک خواهد کرد.

آنر ۵۰ معمولی از یک نمایشگر ۶.۵۷ اینچی استفاده کرده که از نظر مشخصات تفاوتی با پنل قرار گرفته در مدل پرو ندارد. دوربین سلفی این گوشی اما متفاوت بوده و تنها شاهد استفاده از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در این گوشی هستیم.

در پشت این گوشی‌ها شاهد دوربین‌های مشابهی هستیم که در دو پوشش حلقه شکل قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در حلقه بالایی قرار گرفته اندازه سنسور ۱٫۱.۵۲ اینچی را دارد. دوربین‌های دیگر نیز شامل دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین‌های دو مگاپیکسلی ماکرو و سنسور عمق هستند. آنر حالت جدیدی نیز مخصوص ولاگرها (بلاگ ویدیویی) در این گوشی قرار داده که با استفاده از آن می‌شود همزمان از دوربین اصلی و سلفی فیلمبرداری کرد. در ادامه با رهام تل همراه باشید.

 

انر 50

مشخصات انر honor 50 se

ابتدا به بررسی انر ۵۰ اس ای میپردازیم که قرار است در دسته پرچمداران جدید آنر قرار بگیرد. کیفیت ساخت honor50 se  به نظر خوب میرسد. که با زبان طراحی منحضر به فرد خود Honor 50 SE را از گوشی های دیگر متمایز میکند. Honor 50 SE طراحی صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی FHD + LCD ، و تراشه انر MediaTek Dimensity 900 خواهد بود، دوربین های آنر ۵۰se با دوربین های سه گانه عقب (۱۰۰ مگاپیکسل f / 1.9 اولیه ، ۸ مگاپیکسل f / 2.2 ultrawide ، ۲ MP f / 2.4 macro) و از همه مهم تر با باتری ۴۰۰۰ mAh با شارژ سریع ۶۶W. و وزن متعادل زیر ۲۰۰ گرم چیزی در حدود ۱۹۱ گرم خواهد بود. و ابعاد ۱۶۴.۷۳ x 75.63 x 8 میلی متر خواهد بود. هنوز درباره قیمت آنر ۵۰ se چیزی به دستمان نرسیده است. اما با داشتن چنین مشخصاتی در دسته قیمت گوشی های پرچمدار قرار خواهد گرفت.

 

 

مشخصات انر honor 50 pro

آیا انر ۵۰ پرو با انر ۵۰ یکسان است؟ باید در پاسخ به این سوال پاسخ داد که جدا از این که از یک صفحه نمایش بزرگتر ۶.۷۲ اینچی FHD + OLED و یک دوربین جلوی ثانویه ۱۲ مگاپیکسلی بهره می برد.نسخه  honer 50 Pro  همچنین از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می کند اما باتری با ظرفیت کم تر یعنی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. Honor 50 Pro دارای وزن ۱۸۷ گرم و ابعاد ۱۶۳.۴۶ ۷۴ ۷۴.۶۶ ۸ ۸.۰۵ میلی متر است. همانطور که از تصویر لو رفته در پیداست، Honor 50 Pro حداقل در چهار رنگ رنگی ارائه می شود.

انر 50

 

 شارژر انر ۵۰ چند واتی است ؟

سرعت شارژر ۱۰۰ واتی آنر ظاهراً در عرض ۲۵ دقیقه از صفر به حالت کامل می رسد. که این موضوع برای کاربران بسیار اهمیت دراد. و شاید فاکتور خوبی برای خرید باشد. در نهایت خرید آنر ۵۰ یا برادرش یعنی خرید Honor 50 Pro قطعا یک خرید اقتصادی خواهد بود. چرا که کیفیت ساخت Honor 50 و Honor 50 Pro بسیار خوب به نظر میرسند. و سخت افزار انر و خانواده قدرتمند سری ۵۰ میتواند شما را به زودی برای خرید پرچمدار آنر هدایت کند. قیمت آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو و انر se را میتوانید در پایین مشاهده کنید تا دید روشن تری برای خرید گوشی موبایل خود داشته باشید

  • قیمت انر ۵۰  – ¥۲,۶۹۹ (around £۳۰۰/$۴۲۰) 
  • قیمت انر ۵۰ پرو – ¥۳,۶۹۹ (around £۴۱۰/$۵۸۰)
  • قیمت انر ۵۰ اس ای – ¥۲,۳۹۹ (around £۲۶۵/$۳۷۵)

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید