تکنولوژی

ایفون ۱۴ از شایعه تا واقعیت!

ایفون 14 اپل

         مشخصات ایفون ۱۴ اپل

با توجه به اینکه هنوز سری های گوشی های هوشمند آیفون ۱۳ روانه بازار نشده اند، و اخبار ایفون ۱۳ هنوز قطعی نیستند. صحبت درباره جانشین آن ، ایفون ۱۴ ، هنوز خیلی زود است. با این حال ، این شایعات باعث نشده است که شایعات مربوط به آیفون های دوردست به زودی مطرح شود. Renowned industry تحلیل گر مشهور ، مینگ چی کو پیش بینی کرده است که مدل ۶.۷ اینچی قیمت آیفون ۱۴ می تواند ارزان ترین آیفون بزرگ تاکنون باشد. این تحلیلگر اظهار داشت که چهار مدل آیفون ۱۴ وجود خواهد داشت. اندازه این دو مدل پایین رده دارای اندازه صفحه نمایش ۶.۱ اینچ و ۶.۷ اینچ خواهند بود ، همچنین خواهر و برادرهای دارای نژاد بهتر. به نظر می رسد که آیفون ۱۴ رده پایین ۶.۷ اینچی “ارزانترین” آیفون ۱۴ با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی تاکنون بوده و قیمتی در حدود ۹۰۰ دلار آمریکا یا کمتر دارد. این چیزی است که او باید به ۹to5mac بگوید.

مشخصات ایفون 14 اپل

قیمت ایفون ۱۴ چقدر خواهد بود؟

افشاگران معتقدند که محرک های رشد برای آیفون های جدید ۲۰۲۲ پتانسیل پشتیبانی از اثر انگشت زیر نمایشگر را خواهند داشت. (با استفاده از فناوری خود اپل) ،

۲) پایین ترین قیمت برای یک آیفون بزرگ (۶.۷ اینچی) (انتظار داریم که زیر ۹۰۰ دلار باشد) 

۳) یک دوربین گسترده برای مدل های پیشرفته به ۴۸ مگاپیکسل ارتقا خواهد یافت.

مینگ چی کو همچنین در مورد برخی از مشخصات آیفون ۱۴ اعلام کرده که مدل های پیشرفته احتمالاً دارای یک لنز فوق العاده واید ۴۸ مگاپیکسلی هستند. که برای هر دستگاه اپل برای اولین بار است. دوباره، اپل هرگز درمورد شمارش مگاپیکسل خام نبوده است و تصمیم گرفته است به جای آن بر روی نرم افزارهای بهتر و الگوریتم های سنجش تصویر تمرکز کند. از دیگر ویژگی های مورد انتظار آیفون ۱۴ می توان به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، چیپ ست A16 Bionic تولید شده. توان پردازشی ۳ نانومتری TSMC و امیدوارم که یک صفحه با نرخ تازه سازی بالا روبه رو باشیم.

مشخصات ایفون 14 اپل

 

دیدگاهتان را بنویسید