تکنولوژی

آیفون SE 2021: قیمت ، مشخصات داخلی ، شایعات

 

 

ایفون se 2021- SE3 از شایعه تا واقعیت

گوشی موبایل آیفون se 2020 این پرفروش کوچک اپل توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند و اکنون به نظر می‌رسد کوپرتینونشین‌ها قصد دارند اوایل سال نو، نسخه جدید این گوشی یعنی آیفون SE 2021 را در کنار هدفون جدید ایرپاد پرو ۲ معرفی و به بازار عرضه کنند. قرار بود تا اردیبهشت امسال معرفی شود. که اخبار دقیقی تاکنون به دست ما نرسیده است.

براساس گزارش منتشر شده از نشریه ژاپنی (MacOtakara)، اپل تصمیم گرفته است جانشین آیفون SE 2020  یا آیفون SE 3 را در ماه آوریل (فروردین- اردیبهشت ماه) و حدود یک سال پس از معرفی نسخه قبلی،‌ رونمایی و در دسترس کاربران قرار دهند.

با این که تا ماه آوریل سال ۲۰۲۱ از آیفون SE 2021 یا همان آیفون SE 3 خبری نیست ، اما باید این نکته را در نظر گرفت که افشاگران و شایعه سازان تا قبل از عرضه این گوشی دست از تلاش برای افشای اطلاعات گوشی های مختلف کمپانی اپل دست برنمی دارند. چرا که همیشه شایعات پیرامون آیفون های جدید از هر نوع آن برای کاربران بسیار جذاب بوده است.

بدون معطلی به بررسی قابلیت های احتمالی منتشر شده از آیفون SE 2021  یا همان آیفون SE 3 می رویم. قبل از آن شما را به دیدن فیلم بررسی ایفون se 2021 به صورت مشخصات احتمالی و کلی این گوشی کوچک دوست داشتنی در کانال آپارات رهام تل دعوت میکنم.

میتواند اخبار گوشی های دیگر بازار را در راهنمای خرید گوشی موبایل ببینید.

 

مشخصات ظاهری ایفون SE 3

چند ماه پیش، شخصی به نام Svetapple  تصاویری مفهومی از طرح جدید این گوشی منتشر کرد، که تحلیلگران پیش بینی می کنند به احتمال زیاد این تصاویر به تصاویر نسخه ای که خود کمپانی اپل به احتمال زیاد منتشر خواهد کرد، بسیار نزدیک خواهد بود. در این تصاویر ما به وضوح می بینیم که طراحی این گوشی همانند نسخه های قبلی آن و همچنین آیفون ۱۲ که چندی پیش توسط اپل معرفی شد.

نشان از میل کمپانی اپل به بازگشت به روز های خوش طراحی های استیو جابزی اپل بود، بسیار نزدیک است و در دلبری کردن از هواداران اپل چیزی کم نگذاشته است. تنها نکته قابل توجه در این طراحی ها، ناچ حفره ای دوربین سلفی آیفون SE 3 در میانه بالای پنل جلویی گوشی است و لبه های گرد و پهنای بیشتر نیز قابل توجه است. در ادامه تصاویر زیبا و چشم نواز این گوشی را خواهید دید.

تصویر مفهومی آیفون SE 2021 تصویر آیفون SE 2021

 

مشخصات دوربین se2021

دوربین های ایفون se3 هم همانند بسیاری از اطلاعات این گوشی در هاله ای از ابهام قرار دارد ولی افشا کننده معروف دوربین های ایفون اس ای ۲۰۲۱ را دوربین های دو گانه ۱۲ مگاپیکسلی پیش بینی کرده است. و دوربین سلفی آن هم به ۱۲ مگاپیکسل میرسد که با قیمت ۳۹۹ دلاری آن ارزش خرید این کوچک دوست داشتنی را زیاد میکند.

 

مشخصات آیفون SE 2021

در این مورد چیزی زیاد منتشر نشده است اما تحلیلگران معتقدند که کمپانی معظم اپل، این گوشی را اولا به احتمالا زیاد با نام  se plus عرضه خواهد کرد و همچنین به رسم همیشگی خود ، امکانات سری قبلی این گوشی را نیز با تکنولوژی های روز مانند تکنولوژی ۵G و همچنین صفحه نمایش بزرگ تر در حدود ۵.۵ تا ۶ اینچ را برای این گوشی در نظر خواهد گرفت.

خبر خوشی که تحلیل گران همگی بر آن اجماع نظر دارند آن است که اپل در iPhone SE 3 2021، مطمئنا از چیپ ست های جدید خود ، Apple A14 Bionic استفاده خواهد کرد و این خبری خوش برای آن دسته از کاربران اپل است که برای آیفون های خوش قیمت تر لحظه شماری می کرده اند. چرا که این سری از گوشی های اپل در اصل به دلیل خوش قیمت بودن آن ها جای خود را در دل کاربران باز کرده است. (همچنین خرید آیفون ۱۲ هم شاید کمی گران قیمت باشد!)

در ادامه تصویری از مشخصات کلی آیفون  SE 2021 که تحلیلگران پیش بینی می کنند اپل آن ها را برای این گوشی خوش قیمت خود در نظر گرفته است، را خواهید دید.

 

مشخصات احتمالی آیفون SE 2021

 

قیمت آیفون SE 3

تحلیل گران پیش بینی می کنند که iPhone SE 3 2021، باید قیمتی بسیار معقول و رقابتی برای بازار میان رده ها داشته باشد. چرا که هدف از ساخت این سری گوشی ها در اصل همین بوده است. اما تا اینجا بر حسب شایعات و تحلیل ها،قیمت ایفون SE 2021 با تمامی خوبی هایش در نهایت با قیمت ۳۹۹$ یا ۳۹۹ یورو به فروش خواهد رسید. که برای بازار گوشی های میان رده باز هم شاید کمی گران قیمت باشد اما، واقع بین باشید شما در اصل در حال تهیه امکانات داخلی پرچم دار اپل در قالب یک گوشی کمی با کیفیت بدنه پایین تر خواهید بود.

آیفون SE 2021

 

تمامی این بحث ها و دعواها ، شایعات و اطلاعات، بازهم اما قطعی نخواهند بود. و باید تا ماه آوریل سال ۲۰۲۱ یا شهریور ماه سال ۱۴۰۰ منتظر بمانیم تا ببینیم، اپل در این سری گوشی برای ما چه به ارمغان خواهد آورد.

این متن در تاریخ ۱۵ تیر ۱۴۰۰ اپدیت شده است. 

آیفون se 2021 یا همان ایفون se3 به احتمال زیاد عرضه نمیشود؟

اگر بریتان جای سوال است؟ که آیفون se3 معرفی شده است یا همان نام قدیمی ایفون اس ای۲۰۲۱ امسال معرفی میشود. یا نه باید بگوییم این کوچک دلربا قرار نیست معرفی شود. آیفون SE 2020 که از آن با عنوان SE 2 هم یاد می‌شد، برای اپل یک گوشی عجیب و غریب بود. طرفداران این کمپانی سال‌ها بود که به دنبال آیفونی با قیمت مناسب‌تر بودند و سرانجام، این  نعمت را در آیفون SE 2 در آغوش گرفتند. شرکت پس از چهار سال انتظار از آیفون SE اصلی، توانست رضایت آن‌ها را جلب کند. در حال حاضر کسی انتظار ندارد که اپل هر ساله آیفون SE جدیدی به بازار عرضه کند. برخلاف سری آیفون ۱۳ و خانواده آیفون ۱۲، بعید به نظر می‌رسد که به زودی شاهد سری‌های مقرون به صرفه آیفون ۲۰۲۰ باشیم.

چرا ایفون se جدید معرفی نمیشود؟

آیفون SE 3 در رویداد Spring Loaded Apple Event- در تاریخ ۲۰ آوریل در میان سایر اعلامیه های بزرگ محصولات دیگر ظاهر نشد. که به دنبال شایعاتی که نشان می داد آیفون SE 3 در میان آنها نیست. این بدان معناست که احتمالاً امسال شاهد عرضه گوشی ارزان قیمت نخواهیم بود. اما اپل همچنان می تواند ما را شگفت زده کند.

 

Gsm.ir

Techradar

1 دیدگاه در “آیفون SE 2021: قیمت ، مشخصات داخلی ، شایعات

  1. محمد گفت:

    چرا داری چرتو پرت میگی داداش هیچی نمیدونی الکی ملتو اسکل نکن این ویدیو اصلا اس ای ۳ نیس😐

دیدگاهتان را بنویسید