تکنولوژی

سری Redmi Note 10 گوشی های محبوب شیائومی معرفی شدند!

 

 

سلام خدمت دوستان عزیز رُهام تلی؛ همگی شما می دانید که سری Redmi Note9 از شرکت شیائومی چقد محبوب و باکیفیت بوده و توانسته به فروش خوبی نیز دست پیدا کند. اما حالا شیائومی و ردمی با همکاری هم، از سری Note 10 رونمایی کرده اند. تا الان از این سری، سه گوشی شیائومی Redmi Note10 و Redmi Note 10 pro و Redmi Note 10 Pro Max، از گوشی های این خانواده هستند که با ویژگی های باور نکردنی و قیمت های بسیار جذاب روانه بازار خواهند شد. در ادامه تک تک ، به معرفی هر کدام می پردازیم.

 

مشخصات گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max

خوب اول از همه با فوی ترین این سری از گوشی های سری Note، شیائومی شروع می کنیم. این گوشی بسیار جذاب با قابلیت های قراوان پا به میدان گذاشته است. شیائومی برای اولین بار در خانواده گوشی های تولیدی خود از صفحه نمایش های Super Amoled استفاده می کند. این صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی، رزولوشن FHD+ دارد و یک ناچ قطره ای برای دوربین ۱۶ مگاپیکسلی را در بالای صفحه نمایش آن می توان دید. نرخ تازه سازی صحفه نیز به مقدار خارق العاده ۱۲۰ هرتز رسیده است. صحفه نمایش گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max، از قابلیت HDR10 نیز پشتیبانی می کند و در بالاترین حالت روشنایی صفحه نیز ۱۲۰۰ nit روشنایی برای شما به ارمغان خواهد آورد. در ضمن وظیفه محافظت از این صفحه نمایش نیز به عهده Corning Gorilla Glass نسخه ۵ گذاشته شده است.

شیائومی Redmi Note 10 Pro Max

 

در پشت گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max، نیز ما یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ به نام ISOCELL HM2، را می بینیم که برای دوربین اصلی در نظر گرفته شده است. این دوربین با دهانه ۱ الی ۱.۵۲ اینچی را داراست که در حالت Super Auto focus، اندازه پیکسل هارا برابر با ۰.۷ میکرو متر در نظر خواهد گرفت. در حالت معمول، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی وظیفه تصویر برداری را به عهده دارد اما به همراه این سنسور ها، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی تله ماکرو یه همراه زوم ۲X و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق سنج عرضه خواهد شد.

دوربین شیائومی Redmi Note 10 Pro Max

 

در حالت پایه، این گوشی با پردازنده Snapdragon 732G، که در کانفیگ های متفاوت با ۶ یا ۸ گیگابایت رم عرضه می شود. حافظه داخلی نیز در حالت مختلف، از ۶۴ گیگابایت تا ۱۲۸ گیگابایت را نیز شامل می شود اما به وسیله کارت حافظه جانبی این مقدار نیز قابل افزایش است. اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری مخصوص شیائومی به نام MIUI (نسخه ۱۲) روی گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max ، به صورت پیش فرض قرار دارد.

باتری این گوشی نیز ۵۰۲۰ میلی آمپراژ است که با شارژر ۳۳ واتی فست شارژ عرضه خواهد شد. درضمن استاندارد ضد آب IP52، برای این گوشی صدق می کند. سنسور مادون قرمز، جک هدفون و بلندگوهای دوگانه استریو نیز به خوبی در این گوشی شیائومی با تیب خاطر گنجانده شده اند.

قیمت های شیائومی Redmi Note 10 Pro max

اما از همه این ها گذشته به بحث شیرین قیمت این گوشی می رسیم. نماینده شیائومی در کشور دوست و برادر، هندوستان ، اعلام کرده است که این گوشی با قیمتی حدودا ۱۹هزار روپیه برای نسخه ۶۴/۶ عرضه خواهد شد. چیزی معادل ۲۶۱ دلار، برای نسخه ۱۲۸/۶ و ۱۲۸/۸ نیز به ترتیب قیمت های ۲۰ هزار روپیه ای (۲۹۰ دلار) و ۲۲ هزار روپیه ای (۳۰۰ دلار ) در نظر گرفته شده است که با سه رنگ آبی و برنزی و مشکی، به بازار های هندوستان و در نهایت دنیا پا خواهد گذاشت. طبق گفته نماینده شیائومی در هندوستان، عرضه گوشی از تاریخ ۱۸ ماه مارس میلادی استارت خواهد خورد.

مشخصات گوشی Redmi Note 10 Pro

گوشی شیائومی Redmi Note 10 pro نیز با همان صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی SuperAmoled عرضه خواهد شد و مشخصات برادر بزرگ تر خود گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max را به طور کامل به ارث برده است. همان نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی نیز در صفحه نمایش این گوشی وجود دارد . دوربین های این گوشی نیز همان سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیگسلی است که در این گوشی از سنسور GW3 64MP، استفاده شده است. سه دوربین دیگر نیز در  به ترتیب ۸ و ۵ و ۲  مگاپیکسلی هستند.

دوربین های شیائومی Redmi Note 10 Pro

 

شیائومی Redmi Note 10 Pro ، نیز از همان باتری ۵۰۲۰ میلی آمپراژی بهره می برد که شارژر ۳۳ واتی آن، مایه قوت قلب کاربران است. رم های این گوشی نیز در دو نسخه، ۶ یا ۸ گیگابایتی هستند و با دو نسخه حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می شوند که به وسیله کارت حافظه جانبی، این مقدار قابل افزایش است. سنسور های مادون قرمز و جک هدفون و بلندگو ها نیز به قوت خود باقی هستند.

قیمت های شیائومی Redmi Note 10 Pro

دوستان هندی ما در شیائومی شعبه هند، برای نسخه های ۶۴/۶ و ۱۲۸/۶ و ۱۲۸/۸ به ترتیب ۱۶ هزار روپیه (۲۲۰ دلار) ، ۱۷ هزار روپیه (۲۳۴ دلار) و ۱۹ هزار روپیه (۲۶۱ دلار) را در نظر گرفته اند که به سه رنگ آبی و مشکی و برنزی، از ۱۷ مارس در هند به فروش خواهد رسید.

 

 

مشخصات گوشی شیائومی Redmi Note 10

اما می رسیم به شیائومی بی شیله پیله ، Redmi Note 10. این گوشی مانند دیگر برادران این خانواده نیست و از سخت افزار و صفحه نمایش کمی ضعیف تر نسبت به دیگر اعضای این خانواده بهره می برد. صفحه نمایش گوشی Redmi Note 10، یک صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی SuperAmoled است که به همراه پردازنده داخلی ساخت شرکت آمریکایی کوالکام ، مدل Snapdragon 678 و دو نسخه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. حافظه داخلی نیز اما مانند سایر اعضای خانواده برابر دو مقدار ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی دارد که به وسیله کارت حافظه جانبی قابل افزایش است.

مشخصات شیائومی Redmi Note 10

 

 

ست آپ دوربین گوشی شیائومی Redmi Note 10 ، در دوربین اصلی از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی ساخت شرکت Sony مدل IMX582 بهره می برد. یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ماکرو و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی نیز در این ست آپ دوربین جای گرفته اند. باتری این گوشی نیز ۵۰۰۰ میلی آمپراژی است که مانند برادرانش شارژر ۳۳ واتی را نیز به همراه خود دارد. اندروید ۱۱ و MIUI12 نیز به صورت پیش فرض در هنگام عرضه روی این گوشی قرار دارند.

قیمت شیائومی Redmi Note 10

 

هندی های عزیز برای نسخه های ۶۴/۴ و ۱۲۸/۶ این گوشی قیمت های ۱۲ هزار روپیه (۱۶۵ دلار) و ۱۴ هزار روپیه (۱۹۲ دلار) را در نظر گرفته اند. سه رنگ گوشی های دیگر این سری خط تولید شیائومی مشکی و سفید و سبز خواهد بود. پس این گونه به نوعی با عرضه رنگ سبز ادای احترامی نیز شیائومی به سری قبلی این خانواده یعنی سری Note 9 کرده است.

 

باید بازهم منتظر ماند و دید که شیائومی در معرفی جهانی این گوشی پرطرفدار، چه سورپرایزهایی برای ما خواهد داشت.

از  این که تا اینجای متن با ما همراه بودید کمال تشکر ار از شما داریم. در پناه حق ، تیم تولید محتوای رُهام تل.

 

منبع :

Gsmarena.com

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید