روش ها و هزینه ارسال

 
پیگیری سفارش وضعیت سفارش شما و کد پیگیری مرسوله از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد همچنین در حساب کاربری، بخش سفارش ها در قسمت جزئیات سفارش، آخرین وضعیت سفارش ثبت می‌شود.
زمان بندی ارسال رهام تل

ارسال با پیک موتوری / پرداخت در محل (ویژه مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان)

در حال حاضر ارسال پیک موتوری / پرداخت در محل فقط در شهر اصفهان امکان پذیر است. چنانچه سفارش در روز کاری تا قبل از ساعت ۶ عصر ثبت شود، تحویل سفارش همان روز در بازه زمانی ۱۰ صبح تا ۷ عصر  انجام می گیرد. در صورت ثبت سفارش پس از ساعت ۶ عصر یا ثبت سفارش در روزهای تعطیل، تحویل سفارش در اولین روز کاری به همین صورت انجام خواهد شد.

هزینه ارسال با پیک موتوری (هزینه با تحویل گیرنده) میباشد.

لازم به ذکر است با انتخاب این روش همکاران ما در واحد ارسال مرسولات با دستگاه کارتخوان به همراه مرسوله به آدرس ثبت شده مراجعه نموده و پس از دریافت وجه، مرسوله را به مشتری گرامی تحویل خواهند داد. همکار ما مسئولیتی در قبال بازکردن کالا و راه اندازی آن برای مشتری نداشته و این مهم بر عهده مشتری است.

دقت نمایید در صورت باز بودن درب محصول و یا لیبل رهام تل از دریافت مرسوله خودداری نموده و مراتب را سریعاً با پشتیبانی در میان بگذارید.

در صورت عدم حضور خریدار در آدرس درج شده یا عدم ارائه مدارک شناسایی معتبر، کالای خریداری شده عودت داده می شود و بعد از هماهنگی مجدد و پرداخت هزینه های مربوطه کالا ارسال خواهد شد.

در روش ارسال با پیک موتوری / پرداخت در محل، هزینه ارسال در زمان ثبت سفارش در فاکتور اعمال میشود و هنگام تحویل نیازی به پرداخت هزینه مجدد به مامور ارسال نمیباشد.

ارسال با پست پیشتاز (برای سراسر کشور)

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید، در رابطه با سفارشاتی که نحوه ارسال آنها پست پیشتاز باشد، چنانچه شما در روز‌های کاری تا قبل از ساعت ۱۶ سفارش خود را نهایی کنید مرسوله همان روز ارسال خواهد شد در غیر اینصورت سفارش شما در روز کاری بعد ارسال میشود.

سفارش حداکثر تا ۳ روز کاری بعد به دست شما عزیزان میرسد. ذکر این نکته ضروری است که در بسیاری از موارد، ارسال سفارشات زودتر از موعد مقرر انجام شده و به دست مشتریان عزیز رسیده است. تمام تلاش رُهام تل نیز در راستای تحقق این مهم میباشد.

هزینه ارسال با پست طبق الگو و الگوریتم شرکت ملی پست و وابسته به دو ویژگی ارزش مرسوله و فاصله محل ارسال تا محل دریافت مرسوله میباشد. لازم به ذکر است این هزینه در روند ثبت سفارش با توجه به ارزش سبد خرید و محل دریافت مرسوله محاسبه گردیده و در فاکتور درج میگردد. لذا نیازی به پرداخت هزینه پست درب منزل نخواهد بود.

ارسال با تیپاکس (برای سراسر کشور)

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید، در رابطه با سفارشاتی که نحوه ارسال آنها تیپاکس باشد، چنانچه شما در روزهای کاری تا قبل از ساعت ۱۵ سفارش خود را نهایی کنید مرسوله همان روز ارسال خواهد شد. در غیر اینصورت سفارش در روز کاری بعد ارسال میگردد. سفارش حداکثر تا سه روز کاری به دست شما عزیزان میرسد. ذکر این نکته ضروری است که در بسیاری از موارد، ارسال سفارشات زودتر از موعد مقرر انجام شده و به دست مشتریان عزیز رسیده است. تمام تلاش رُهام تل نیز در راستای تحقق این مهم میباشد.

هزینه ارسال با تیپاکس به صورت پس کرایه میباشد و مامور تیپاکس زمان تحویل مرسوله هزینه ارسال را از شما دریافت خواهد کرد.

تحویل درب شرکت

چنانچه ساکن شهر اصفهان هستید و علاقه مند به دریافت حضوری و پرداخت درب شرکت هستید گزینه تحویل درب شرکت را انتخاب نمایید. درصورت انتخاب این گزینه مشتری میبایست تا پایان ساعت اداری همان روز کاری با هماهنگی قبلی به درب شرکت مراجعه نماید در غیر اینصورت سفارش ایشان لغو میگردد.

لازم به ذکر است در این حالت هزینه ای بابت ارسال در فاکتور محاسبه نخواهد شد.

توجه داشته باشید در حالت تحویل درب شرکت کالا فقط و فقط به خریدار تحویل داده میشود و به هیچ وجه باز و یا راه اندازی نمیگردد و فقط جنبه تحویل دارد.

همکار هستم (ارسال مرسوله به روش دلخواه شما)

فروشگاه اینترنتی رهام تل بر آن است که تامین کالا برای همکاران در کمترین زمان و هزینه ممکن صورت گیرد. لذا بخش پشتیبانی رهام تل قبل از ارسال، بصورت تلفنی با همکار گرامی هماهنگی لازم جهت شیوه ارسال را انجام خواهد داد.

همکاران می توانند به انتخاب خود از طریق باربری، تیپاکس، ماهکس، چاپار، پیک شخصی و یا تاکسی (با مسئولیت خود همکار) مرسوله را دریافت نمایند. هزینه ارسال وابسته به روشی که همکار برای ارسال مرسوله انتخاب می کنند متفاوت و بر عهده‌ی ایشان است.

کد پیگیری مرسوله پستی، چاپار و تیپاکس یک کد چند رقمی است که با کمک آن می‌توانید وضعیت مرسوله خود را از سامانه رهگیری مرسولات در قسمت مکان یابی سفارشات رهام تل پیگیری کنید. معمولا ارسال پست پیشتاز , تیپاکس برای مراکز استان ها سریعتر از سایر نقاط کشور انجام می‌شود.